lördag 21 december 2013

iPhonefodral

Det har blivit mer sytt än bloggat under hösten. Lite iPhonefodral blev det också. Jag har använt skalet till en iPhone 5 som mått. När jag sydde ett iPhonefodral till mej själv i somras tog jag kort under tiden och hade tänkt göra en tutorial på dom här enkla fodralen men än har det inte blivit av.






Alla fodralen är sydda av tygrester. Volymmellanlägg, kardborreband och snedremsor från Bibbis Textil utom det linnefärgade som är från loppis. Fyndade en hel rulle av det för tio kronor.


Nu har jag två dagar kvar att jobba i år, söndag och måndag kväll, sen är jag ledig. Ska bli skönt och det kan verkligen behövas. Jag jobbar på ett lager som förser alla sjukhus inom regionen med material och sjukhusen ska ha lika mycket, eller mer, än vanligt på färre dagar så det har varit en hektisk period och dessutom har jag haft och har fortfarande en envis halsinfektion som är inne på sjunde veckan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar