lördag 9 augusti 2014

Semestertider

Nu har jag haft semester en vecka och jag gör som vanligt, går på semester när andra börjar jobba igen. Jag hade en vecka i början på juni också och då bara vilade jag mej. Nu har jag en tre-veckors "Boot Camp" för mej själv. Träningsläger alltså med Powerwalk minst tre ggr i veckan. Jag har ganska nära till ett spår i skogen och det är så härligt att gå där på morgonen.

Från mitt balkongliv i juni
Ett besök på Universeum med dom två äldsta barnbarnen hör också till semestern och därifrån är bilden på den röda åkersorken. E, 11 år, blev så glad när åkersorkarna visade sej för det har dom inte gjort vid tidigare besök.


Det kommer "riktiga" uppdateringar" på bloggen så småningom. Sylusten har försvunnit för tillfället men jag håller på med slutfinishen på några stickade och virkade arbeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar