söndag 1 februari 2015

Benvärme

Det här är mitt första par benvärmare. Inte som jag stickar men som jag ska ha själv. På vintern kan det vara ganska kallt på jobbet och det var min chef som föreslog för några år sen att jag skulle sticka mej ett par benvärmare att ha under byxorna. Lätta att ta av om det skulle bli för varmt. Nu äntligen har jag gjort ett par. Nu kan kylan komma!


Garn: ca 20 g av ett enfärgat garn utan banderoll (loppisfynd)
100 g av ett anonymt flerfärgat garn som min mamma har köpt (står bara Akryl/Lurex på banderollen)

Stickor: rundsticka 4,5 mm 

Som oftast båda på en gång med Magic Loop


Imorgon börjar mitt nya liv. Jag har gått ner i arbetstid och ska arbeta 6,5 timmar/dag för att orka göra annat än jobba. Börja på gymmet igen står högt på att-göra-listan. Sista veckan i mitt gamla liv har jag varit dunderförkyld.

2 kommentarer:

  1. Kom nu inte på allt för mycket du ska göra i ditt nya liv. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka att inte trötta ut mej :)

      Radera